Post by naredfdangsenquo on Mar 7, 2022 18:16:47 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ FC Barcelona Official App ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FC Barcelona Official App IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ FC Barcelona Official App 2022 version ▞▞▞
Tidak ada bahasa Indonesien
Det virker ikke korrekt
Efter sidste opdatering går den konstant ned / Samsung Note 3, Kit Kat 4.4.2
Download dette, og du vil kunne lide det
Fremragende applikation til die hard fans, der ønsker at blive veluddannet om klubbens historie og nuværende og fremtidige begivenheder, elsker det absolut.
God app, men der er ingen søgemaskine.
God app
MA
Visning af download af data mislykkedes altid, det har været sådan i flere måneder
Ikke så velholdt og ikke særlig nyttig også...
Jeg elsker fc barcelona.. Og denne app er perfekt..#ForçaBarça 🔴🔵
videoerne åbner ikke..
vidunderlig app, holder mig opdateret om alle begivenheder i klubben.
FC Barcelona Official App Sport gdoe
Hvis applikationen kan levere Barcas live-kampe, vil jeg give 5 stjerner. Vær venlig at få det til at ske. Tak skal du have!!
1. Tilføj undertekster til appens videoafspiller. Ville se Tito Villanova-dokumentaren, men tænkte, at der ikke var nogen undertekster, før jeg åbnede den i browseren, og der var de. Det viser sig, at kun telefonappen ikke har den funktion. 2. Nogle gange beder den mig også om at købe et abonnement, selvom jeg har det. Det tager mig lidt tid at få det til at indse det. 3. Virker Chromecast-funktionen i øvrigt? Min er ikke tilgængelig, og det ville være dejligt, hvis jeg kunne bruge det.
Kan ikke få adgang til app, den går ned ved lancering! Jeg fik LG G2 med 4.4.2 Android SW.
Fantastisk app (for Barca-fans som mig selvfølgelig)
Meget god at bruge
1000 miles tilbage for at få ★★★★★ fra mig.

Kan ikke åbne appen, det viser bare, at uheldig FCB er stoppet..
Messi jeg elsker dig
FC Barcelona Official App Спорт dff
FC Barcelona Official App Спорт dff
Plz bare tilføje live streaming....

FC Barcelona Official App Sport gdoe
et hold af mit hjerte
Det er godt!
Jeg kan godt lide denne applikation, men det eneste jeg ikke kan downloade billede og video For det andet blev min Facebook-konto hacket og kan ikke nulstille den Hjælp mig med at slette min konto, så jeg kan registrere en ny
Stormhill Mystery Nuotykių bafn
FC BARCELONA stinker. LIONEL MESSI SUGER OG DEN MEST KEDEDELIGE SPILLER NOENSINDE I VERDEN OG ALLE SPILLERE AF FC BARCELONA ER SUGERE OG ER KEDEDE. .REAL MADRID ER DEN BEDSTE KLUB NOGENSINDE I LA LIGA .SPANSK KLUB. OG I ALLE LIGAER OG KLUBBER: .LW CRISTIANO RONALDO. MIN yndlingsspiller og den bedste spiller i verden GK KEYLOR NAVAS
jeg elsker det
Aktieoptionen virker ikke. Det genererede link virker aldrig enig i at dele det på forskellige platforme.
Er blevet dårlig for nylig
er ok
God app, men der er ingen barca-piger
App'en fungerer overordnet, selvom der er nogle nøglefunktioner, der helt klart ikke virker for mig. Mit premium-medlemskab lader mig for eksempel aldrig komme til barcatv-indhold via denne app. Alt fungerer okay på desktopversionen af webstedet, men appen ser aldrig ud til at være i stand til at hente min medlemsstatus korrekt. Jeg har indsendt to separate billetter om det, og der er endnu ikke fundet en løsning.
Barcelona tabte til Liverpool

Appen bliver ved med at lukke, hver gang jeg åbner den.
Dette er det bedste, elsker det meget. Bringer information om klubben. Fantastisk app 4 barca fans. Lover at du fortryder at downloade det
Det fortæller dig nyhederne om barça, hvis du er en baça-fan og ikke har denne app, er du ikke en rigtig baça-fan